Školní propagační kolejiště

 

 

Školní propagační kolejiště

Modelová  velikost:

 HO,kolejivo PECO,výhybky TILLIG s elektromotorickými přestavníky Hoffman.

Námět:

Dvoukolejná dopravna s manipulační kolejí na vedlejší trati. Provoz řízen dle předpisu ČD D3.

Řízení provozu:

Analogový systém.

Kolejové obvody umožňují vytvořit na každé koleji vypínatelný úsek. Jeden úsek je vytvořen ve skryté části (tunelu) a dovoluje tak odjet s vlakem ze stanice,zastavit jej v tunelu a ve stanici provádět posun.

Osvětlení kolejiště umožňuje simulovat noční provoz.

Prostory nádraží a zastávky autobusu jsou osvětleny LED svítilnami firmy Dominik

Uvažován je automatický provoz řízený PC a po nákupu digitalizovaných vozidel provoz digitální.

 

Stavby a zařízení na kolejišti:

Výpravní budova  „Chytrá pod Blbínem“ se zabudovaným osvětlením dopravních prostor,bytů a nádražní restaurace.

Vodní jeřáb pro zbrojení parních lokomotiv

Závorářské stanoviště s osvětlením závor

Rozhledna na kopci Blbín

Rekreační chatka pod skalami

2 chráněné železniční přejezdy (jeden se závorami a jeden se světelným výstražným zařízením),

Drobné stavby v krajině (Boží muka,pramen,autobusová zastávka,dopravní značení silniční i železniční atd.)

Námět krajiny:

Lesnatá krajina s pískovcovými skalními útvary a převážně jehličnatými lesy.

Technologie stavby:

Dřevěný rám,podklad polystyren,svrchní vrstva tvořena foliáží

Doba stavby:

Červen 2011 až říjen 2011,cca 450 hodin práce (blíže viz fotodokumentace)

Uvítáme rádi spolupracovníky - studenty všech oborů pro dokončení stavby a následnou digitalizaci.

Ing. Jan Konrád

Obraz047.jpg Obraz048.jpg Obraz049.jpg Obraz050.jpg PA138107.jpg PA138108.jpg   PA138149.jpg PA138143.jpgPA138132.jpg

Zveřejněno: 03.11.2011 – Martin Koranda
Vytisknout